IT Corporate 2 - шаблон joomla Авто

Szuper volt! Képek itt!

Előzmények:

Bódis Csaba és Szabó Viki - Kiss János szervezésében 2020. július 30 - augusztus 02. (csütörtök-vasárnap) között Tiszai vizitúra lesz

Csütörtök: - egyéni érkezés (bármikor) Szatmárcseke Kempingbe, sátorállítás - vacsora (mindenki amit hoz)

Péntek: - ébredés után egyéni reggelizés - 08.00 óra körül indulunk Tiszabecsre busszal - 10.00 órakor vízre szállhatunk - 13.00 óra körül érkezünk a Túr-bukóhoz (Tiszakóród), ebédre kenyérlángos és üdítő lesz - 17.00 óra körül érkezünk vissza Szatmárcsekére a kempingbe - 19.00 órakor közös vacsora: töltött káposzta+kenyér+tejföl

Szombat: - ébredés után egyéni reggelizés - 08.00 óra körül a kocsik átmennek a következő sátorállítási pontra (Kisar, Katica Kemping) - 10.00 órakor vízre szállunk - valamikor megérkezünk Tivadarba (a kempingbe "frissítő pont") - evés-ivás után indulás tovább Kisar Kempingbe (híd utáni sziget, híd felőli csücske) - közös vacsora: bográcsgulyás+kenyér

Vasárnap: - ébredés után egyéni reggelizés - 08.00 óra körül a kocsik átmennek a végállomásra (Jánd) - 10.00 órakor ismét vízre szállunk - és evezünk a végállomásig (hajók kitakarítása, fürdés, napozás)

KÖLTSÉGEK - kenu (4 személyes) 4.000.-Ft/nap - kenuszállítás Tiszabecsre összesen: 10.000.-Ft - személyszállítás Tiszabecsre összesen: 14.000.-Ft - Szatmárcseke Kemping szállás: 1.500.-Ft/nap - autók parkolása: 500.-Ft/nap - Túr-bukó ebéd: 1.100.-Ft/fő - Szatmárcseke vacsora: 1.300.-Ft/fő - Kisar kemping szállás: 1.500.-Ft/nap - Kisar vacsora: 1.000.-Ft/fő = > várható összköltség fejenként: 15.000.-Ft (plusz a sör, bor, pálinka)

Képtalálatok a következőre: tiszai vizitúra